Mes sobre la nostra proposta (prova)

La parametrització

Crea totes les empreses que et faci falta i personalitza-les amb els teus logos i dades.

Configura les empreses segons el teu rigor i la forma de treballar que desitgis: com vols valorar el teu
material, com controlar tota la teva informació…

Configura el número de decimals amb els quals vols treballar (preus de cost, de compra, PVP)

Si tens costos addicionals en les entrades de gènere (transport, duana i transitari).

Assigna la forma d’impostos que facís servir tant d’IGI com d’IRPF, sempre segons la normativa andorrana. No cal fer canvis a la teva gestió i les liquidacions les realitzarem amb total seguretat i automàticament.

Utilitza la numeració de factures i albarans que vulguis a la teva conveniència.

Assigna les divises i el programa s’encarregarà de cercar i aplicar el canvi de manera automàtica al moment que ho necessitis.

Crea els teus usuaris assignant el perfil o grau d’accés que necessiten. Verifica els seus accessos i limitacions segons el perfil assignat.

Comptabilitza les compres i vendes segons els teus criteris, per empresa, per família, amb regularització d’inventari, etc.

…i si tu vols, també el teu gestor accedirà a les teves dades sense necessitat d’enviar-li cap document.

Pantalla_ERP

Articles


Classifica de forma personalitzada els teus articles en tants grups com et facin falta, controla amb un cop d’ull l’inventari que tens disponible, el pendent de rebre i de servir, el que està en dipòsit, etc.

Crea el teu propi catàleg personalitzat de productes amb imatges incorporades.

Treballa amb diferents unitats de compres, magatzem i vendes (caixes, palets, quilos, etc.) per a més comoditat al moment de comprar i de vendre.

Crea tarifes de preus i descomptes personalitzats, pels teus clients.

Treballa amb condicions de compra amb els proveïdors, amb les descripcions d’origen i amb preus pactats.

Fes moviments de magatzems amb un sol clic i mira la traçabilitat de tots els articles amb una sola pantalla.

Classifica els articles segons els teus criteris comercials i controla els teus projectes i campanyes.

Planifica les necessitats de magatzem segons les compres i vendes i d’altres criteris.

Controla l’inventari segons la data de conveniència i de forma retroactiva. No has d’aturar la teva activitat per fer inventaris.

Fes entrades massives d’articles mitjançant un “packing list” o envia els articles acompanyat d’un fitxer “picking”.

Fabrica productes, crea “packs” i escandalls de forma simple i ràpida.

Treballa amb lots si tens articles que ho requereixen i controla la traçabilitat.

Disposes de multi magatzems i ubicacions per ordenar el teu gènere.

Entitats


Crea entitats una sola vegada i assigna a la mateixa fitxa els tipus (clients, proveïdors, comercial, transitari, transportista). Tot controlat amb una sola fitxa!

Posa tantes adreces com necessitis (de facturació, de lliurament, de delegació, etc.) i el programa s’encarregarà d’utilitzar-les segons les necessitats.

Si tens xarxes socials, pàgines web o correus els podràs obrir amb un simple clic. Ah! I si vols parlar gratuïtament a través d’SKYPE, des del nostre programa podràs realitzar conferències amb sis usuaris simultànis també amb un sol clic.

Posa l’idioma amb el qual t’has de dirigir i el nostre programa enviarà les comandes i altres documents de manera automàtica i amb la seva llengua.

Crea relacions entre els contactes (empreses de grups).

Assigna els bancs amb els quals vols treballar i les diferents formes de pagament i cobrament.

Classifica els contactes segons els teus criteris comercials i controla tot el que compres i vens.

Assigna el sector oficial (segons la normamativa andorrana) i compara les teves xifres amb les oficials.

Controla tots els documents generats des d’una sola finestra i veuràs la traçabilitat de tots ells.

Controla el comportament de les vendes, tarifes especials, assigna comercials i ràpels de forma simultània.

Gestió comercial

Disposes d’un mòdul d’incidències per conèixer tot el que passa amb els teus contactes. Mira les incidències obertes o tancades, les accions que s’han executat i pren decisions que millorin el teu negoci.


Controla en temps real el risc assignat als teus clients i pren accions determinades en cas d’excés.

Crea campanyes o projectes per a controlar tot el que compres o vens.

Controla la gestió dels teus comercials, assigna objectius i verifica els seus resultats.

Crea pressupostos ràpidament i amb totes les versions que necessitis.

Fes que els teus comercials treballin amb una tablet 3G/Wifi (Android), realitzin comandes de compra o albarans des de casa del teus clients i veuràs de forma immediata els seus resultats des del teu lloc de treball.

Tens a la teva disposició una àmplia gamma de tarifes de compres i de vendes per treballar eficientment i mantenir els preus sota control.

I si tens dificultats utilitza el nostre assistent que t’ajudarà en cada pas. Veuràs com tot es genera automàticament (comandes, albarans, impostos, descomptes, tarifes, històrics, etc.).

Factura amb un sol clic i de forma massiva, agrupa albarans si ho desitges i envia tot a la comptabilitat amb un sol clic! I per suposat a l’e-mail del teu client en format PDF, per agilitzar els teus cobraments.

Mira les estadístiques de compres i vendes des de diferents perspectives (clients, proveïdors, articles, etc.)

Controla ràpels de compres i de vendes per trams.

Disposes d’un petit CRM per veure quin és el comportament i les necessitats dels teus clients.

tpv

TPV


El mòdul TPV (Terminals de Punt de Venda) ha estat desenvolupat especialment per a dispositius tàctils però si ocasionalment necessites un teclat es desplegarà un teclat virtual complet en la teva pantalla.

Podràs configurar els terminals, els venedors, els articles, famílies i preus per a el mòdul TPV de forma independent i des de la mateixa fitxa d’articles.

Porta tot un sistema complert d’arqueig, de torns, taules (versió bars i restaurants), resum de caixa, resum de vendes, aparcar tiquet(s), etc.

I totalment on-line per treballar amb estocs actualitzats, descomptes, promocions, etc.

pantalla4

Comptabilitat general


Crea els exercicis comptables que necessitis assignant els períodes (mensual, trimestral, anyal) amb els que vulguis treballar.

Crea amb un sol clic el PGC andorrà i assigna tants comptes auxiliars com et faci falta. El veuràs estructurat en forma d’arbre per un millor control.

El tipus de compte t’ajudarà a l’entrada d’apunts.

Escull els tipus d’impostos que faràs servir i assigna’ls un compte comptable.

Especifica quin tipus de declaració faràs servir (900 -910) i el programa controlarà tot el que necessitis per fer una declaració ràpida i confiable.

Crea els tipus de llibre, de diari, d’operació, de conceptes, de condicions i forma de pagament, etc. Que a tu més et convingui per controlar tot el que passa a la teva empresa.

Crear un apunt comptable és ràpid i a més comptaràs amb moltes formes d’apunts i controls segons ho hagis definit. Per exemple una comptabilització d’un impost d’IGI controlarà que la base imposable i el percentatge assignat siguin correctes.

Si treballes amb divises, els canvis s’actualitzaran de forma automàtica i et proposarà l’import a la capçalera de l’apunt.

Podràs consultar els teus llibres de major i diari en tot moment i si ets el responsable comptable veuràs automàticament tots els nous apunts o aquells que hagin estat modificats.

Les consultes d’apunts i de comptes no han sigut mai tan fàcils i ràpides! Amb una sola pantalla pots veure tot el que ja tens compensat o conciliat, la traçabilitat dels apunts, imprimir-los, editar els apunts, exportar les dades a Excel, etc.

Tresoreria


Disposaràs d’un sistema de control de tresoreria, que tindrà en compte tot el que necessitis: previsions de cobraments, de pagaments a data, els traspassos que hauràs d’efectuar per disposar de liquidés necessària i també podràs incorporar d’altres pagaments i cobraments de forma manual per no perdre detall.

Disposes d’una cartera d’efectes per fer les teves trameses de cobraments i pagaments de forma automàtica i enviant al banc els fitxers telemàtics segons normativa de l’ABA, per més agilitat amb el teu banc.

Podràs controlar el teu risc de cartera i podràs depurar-la quan et convingui.

Podràs controlar els teus extractes bancaris i conciliar de la forma que vulguis, manualment o bé utilitzant la norma 43 que ho fa tot per tu.

Tributs

El mòdul de tributs t’ajudarà a controlar escrupolosament tot els impostos (IGI, IRNR i en el futur IRPF) que has de liquidar i calcularà en tot moment totes les factures de compres i vendes que es vagin incorporant.

Immobilitzat


El mòdul d’immobilitzat t’ajudarà a controlar tots els actius de la teva empresa per grups i individualment. La fitxa t’informarà del més mínim detall, incloent imatges i tota la informació referent.

Podràs ajustar les teves amortitzacions als teus criteris i els estàndards de comptabilitat, podent afegir variacions i carències.

Controla quan vols generar els apunts d’amortització i ajustar a dates específiques.

Analítica ipressupostària


La part analítica i pressupostària és molt completa pots portar control dels centres i de les seccions, controlar pèrdues i guanys per centre, generar repartiments de forma dinàmica o estàtica. Podràs fer Planning i fer simulacions per preveure resultats.

Genera pressupostos de forma automàtica i mira les desviacions respecte a la realitat.

Podràs tancar i també bloquejar períodes mensuals, trimestrals o anyals, per evitar que les teves xifres puguin ser modificades o alterades.

Informes


Ja tens pre-dissenyats diferents informes que pots re-configurar:

o Balanços d’explotació (pèrdues i guanys),
o Balanços de situació,
o Sumes i saldos.

Per utilitzar-los immediatament. Ah! I tots ells segons la normativa andorrana per fer les teves declaracions de forma fàcil, ràpida i totalment fiable.

Disposes d’una potent eina per crear els teus propis informes i estarem encantats d’ensenyar-te el seu funcionament.

Totes les operacions comptables que requereixen molt de càlcul es realitzen en segon pla (pel servidor principal), alliberant recursos, perquè continuïs treballant amb normalitat. En acabar apareixerà la pantalla amb el resultat.

… mai una gestió empresarial

ha estat tant fàcil de portar com la

que hem dissenyat a iDEAN.