Més sobre la nostra gestió empresarial

 

Pantalla_ERP

CARACTERÍSTIQUES GENERALS

 

Totalment Cloud Computing: No requereix per part del client cap infraestructura informàtica, solament un ordinador amb connexió a Internet.

Creat i adaptat per les PIMES d’Andorra: Totalment adaptat a l’entorn d’Andorra (Pla comptable, IGI, impostos, ABA, etc.). Informes estàndards (Balanços, declaracions d’impostos, resums, etc.) ja prèviament configurats.

Multi-idioma: La interfase d’usuari incorpora el català i castellà, amb breu temps el francès i anglès.

Personalitzable i adaptable: Accés a les funcionalitats segons les necessitats del client.

Multi divisa: actualització dels canvis de moneda de forma automàtica des de Google Finance.

Conferències múltiples amb Skype: Accés a Skype (si es té un compte obert) i a xarxes socials (Facebook, Likedlink, Twitter, etc.)

Connectivitat amb Office: Possibilitat d’enviar les dades consultades a Excel per a un posterior anàlisis.

Fàcil i còmode d’utilitzar: L’escriptori està dissenyat per a simplificar i optimitzar l’entorn de treball de cada usuari:

o Configuració de l’idioma a la Interface.
o Llista de favorits per accedir ràpidament a les opcions més utilitzades.
o Amagar panells per utilitzar plenament la pantalla de dades.
o Tots el programes o opcions són oberts en forma de pestanyes.
o Visualització de l’estat dels treballs que s’executen en segon pla (servidor).
o Pantalles d’ajuda modificables per l’usuari.
o Ajuda d’un assistent per les compres i vendes.

 

erpnuvol

CARACTERÍSTIQUES PRINCIPALS del ERP

Configuració i parametrització fàcil i ràpida.

Utilitza entitats: Clients, proveïdors, comercials, empleats, etc., en una sola fitxa.

Múltiples adreces i assignació (adreça, de facturació, d’enviament, etc.)

Assignació de l’idioma que té cada contacte per una millor comunicació.

Diferents classificacions comercials dels contactes.

Sectors segons la codificació andorrana.

Assignació de múltiples formes de cobraments i pagaments.

Completa fitxa d’articles per un total control de mercaderies.

Creació de catàleg d’articles amb imatges incloses.

Assignació de tarifes de compres i condicions.

Diverses tarifes de venda, personalitzables segons classificació d’articles i de clients.

Classificar articles per famílies.

Classificació d’articles segons criteris comercials.

Entrades o sortides massives mitjançant “packing list”.

Producció de packs d’articles, articles compostos i escandalls.

Treballar amb lots si el producte ho requereix.

Traçabilitat.

Múltiples unitats d’articles (palets, caixes, unitats, quilos, etc.)

Multi magatzems i ubicacions.

Traspassos de magatzems de forma ràpida i dinàmica.

Regularitzacions d’inventaris.

Inventaris a data (segons criteri).

Valoritzacions d’inventaris.

Planificador de necessitats de compra.

Disponibilitat d’un TPV, amb versió botiga o restaurant. Arquejos, torns, cambrers, venedors, etc.

Control on-line de les botigues.

Creació de projectes i campanyes amb seguiment complert de les compres i vendes.

Control on-line del risc assignat a un client (gestió + comptabilitat).

Gestió comercial amb objectius i comissions.

Possibilitat de gestionar la presa de comandes i albarans on-line a través d’una tablet.

Estadístiques complertes amb gràfiques de les compres i vendes.

Control d’incidències obertes als contactes i seguiment al detall.

Ràpels de compres i vendes per trams.

Gestió del cicle complert de compres: comandes, albarans, factures.

Gestió del cicle complert de vendes: pressupostos, comandes, albarans, factures.